Günümüzde
rekabet, şirketler arasında olmaktan ziyade aslında onların süreçleri arasında
yaşanmaktadır. Müşteriler sonuç istemekte, çalışanlar ise rekabetçi ve
ödüllendirici iş deneyimi arzulamaktadır. Teknoloji ise bugün geldiği noktada,
hızlı büyümeyi mümkün kılacak benzeri görülmemiş fırsatlar sunmaktadır.
Böyle bir
ortamda kurumların başarılı olabilmesi, ancak stratejik bir silah olarak
süreçlere odaklanmaları ile mümkündür. Strateji ve süreç bazlı bir yönetim
sistemi kurmayan organizasyonlar rekabette geri kalmaktadır. Bununla birlikte
kurumlar rekabet üstünlüğü sağlamak için yönetim sistemi standartlarına göre
süreçlerini oluşturmakta ve belgelerini almaktadırlar.
Bir standardın
isterlerini (süreçler, dokümanların revizeleri, iç tetkik, yönetim gözden
geçirme toplantıları, kalibrasyon, düzeltici faaliyetleri, önleyici
faaliyetleri, iyileştirme faaliyetlerini, kalite planlarını, risklerini vb.)
etkili bir takip etmeleri kuruma istenilen katkıyı sağlamamaktadır. Bir
bütünlük olmadığı için üst yönetim belgelendirme isterlerinden yeterince
faydalanamamaktadır.
İşletmelerin
stratejik hedeflerini belirlemelerine ve uygulanabilir bir yol haritası
oluşturmalarına stratejik analizler, rekabet analizi ve pazar araştırmaları
gibi yöntemlerle destek olmaktayız.